Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 15:06:36 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/03786 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Õssu küla, 22125 Erika-Kandiküla 
tee// Eerika põik// 14// 2// 4// Tõnissoni tee, Tartu maakond, Kambja vald, 
Õssu küla, 22125 Erika-Kandiküla tee// Eerika põik// 10// 2// 4// Eerika tee 
20 (Eerika-Laikasküla maaüksuse teede ja tehnovõrkude projekt. Osa 2 
Veetorustik, Eerika-Laikasküla maaüksuse teede ja tehnovõrkude projekt. Osa 
2 Reoveekanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitus toimus riigile kuuluvad tanspodimaal - 
palun anda nõusolek esitatud taotluse ja dokumentide alusel kasutusloa 
andmsieks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26955114>  (menetlus nr: 
424472), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (TIMO VARIK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister